۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

پخش نمایش‌های ویژه عید فطر از رادیو نمایش

پخش نمایش‌های ویژه عید فطر از رادیو نمایش

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، اسامی و زمان پخش نمایش‌های ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه نمایش‌های «عیدانه»، «بی بی شبکه» و مجموعه «مهمان ناخوانده»، عناوین آثاری هستند که از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

«عیدانه» به کارگردانی جواد پیشگر، ساعت ۹:۳۰ روی آنتن می‌رود و داستان آن درباره نوید و نوال است که به کمک رضا سعی داشته زمین‌های اطراف باغ را زیر کشت ببرند و برای جالیزکاری آماده کنند اما مشهدی غلام مخالفت کرده و اجازه این کار را نمی‌دهد و در این بین اتفاقاتی می‌افتد.

«بی بی شبکه» به کارگردانی جواد پیشگر، ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: بی بی پس از دستکاری گوشی موبایلش سیستمی طراحی می‌کند که هرگاه اهل خانه غرق گوشی‌هایشان می‌شوند خودبه خود گوشی‌ها را خاموش می‌کند و تا زمانی که به گفتگوی صمیمانه ننشینند قادر به استفاده از شبکه نیستند. این مسئله نخست آزرده‌شان می‌کند اما سرانجام خانواده را به هم نزدیک می‌کند.

«مهمان ناخوانده» به کارگردانی مجید حمزه ساعت ۱۶ روی آنتن این شبکه می‌رود که داستان آن ماجرای چند دوست است که درگیر درس خواندن برای کنکور هستند و اتفاقات جالبی برایشان رخ می‌دهد.

همچنین نمایش رادیویی «گنجشک‌ها در برف» به کارگردانی ایوب آقاخانی در این روز فرخنده از رادیو نمایش پخش می‌شود که  در خلاصه داستان آن آمده است: بدرالزمان نعمتی در کما است و رها نوه‌اش صدای او را می‌شنود که از زنی به نام دلارام و پسرش طلب بخشش می‌کند. خانواده در پی یافتن این زن و پسرش برمی‌آیند تا اینکه آنها را می‌یابند. آنها به خاطر تهمت از منزل بدرالزمان اخراج شده بودند که در روز عید فطر مشکلاتشان برطرف می‌شود.

همگی این آثار با هنرنمایی بازیگران، تهیه کنندگان، نویسندگان، صدابرداران و افکتورها در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده و در این روز فرخنده روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.
 

کد خبر 2857899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha